יום שני, 6 במרץ 2023

כסא אורטופדי

כסא אורטופדי נחשב לציוד רפואי המשמש לטיפול ומניעה של פציעות, כאבים ובעיות גופניות אחרות. הוא עוזר בהפחתת הסיכון לפתח בעיות בריאותיות עקב יציבה לקויה או שימוש לא נכון בכיסא. בעת בחירת כסא אורטופדי ישנם גורמים מסוימים שיש לקחת בחשבון. הגורם החשוב ביותר הוא הגובה, המשקל וסוג העבודה של המטופל כי זה יעזור לקבוע איזה סוג של כיסא הוא צריך. גורמים חשובים נוספים כוללים כמה אנשים ישתמשו בו בבת אחת ומאיזה סוג חומר הוא עשוי.



 4 טיפים לבחירת כסא אורטופדי

הכסא האורטופדי הוא רהיט שעוזר לספק תמיכה ונוחות לגב, לצוואר ולרגליים. הכסא מיועד לאנשים הסובלים מבעיות בריאות המחייבות אותם לבלות זמן רב בישיבה אחת. ככל שמספר האנשים הסובלים מבעיות בריאות עולה, כך עולה הביקוש לכיסאות אורטופדיים. ריכזנו עבורך 5 טיפים לבחירת כסא אורטופדי שיעזרו לך לבחור חכם ונכון:

1)     הגובה שלך: אם אתם יחסית נמוכים, עליכם לבחור בגרסה ללא זרועות של הכיסא מכיוון שהיא תיתן לכם יותר תמיכה בגב התחתון ובברכיים מאשר אם הייתם גבוהים יותר.

2)     המשקל שלך: אם אתה שוקל מעל 250 ק"ג, אז גרסה ללא זרועות של הכיסא עדיפה כי היא תספק לך יותר תמיכה לגב התחתון והברכיים שלך.

3)     משך הזמן שאתה מבלים בישיבה: אם אתם מבלה בישיבה יותר מ-8 שעות ביום, אז גרסה ללא זרוע של הכיסא עם גב גבוה עדיפה כי היא תספק לך יותר תמיכה גב תחתון וברכיים.

4)     סוג השולחן שיש לך: אם אתה משתמש בשולחן כתיבה מסורתי, אז גרסה ללא זרועות של הכיסא עם ידיות שיוצאות מתחת למושב היא הטובה ביותר מכיוון שהיא תספק לך יותר תמיכה לגב התחתון והברכיים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עורך דין לתעבורה

במבוך ההומה של החיים העירוניים המודרניים, עבירות תנועה הפכו לתופעה שכיחה. בין אם מדובר בפתק מהירות, עבירה באור אדום או עבירה חמורה יותר, אנש...