יום רביעי, 4 במאי 2022

מה היתרונות של פוליש לרצפה ישנה?

פוליש יכול להיות פתרון מעולה כדי להבריק את הרצפה. באמצעות פוליש לרצפה ישנה ניתן לחדש את המראה שלה באופן מיידי, לחסוך בהוצאות ולשפר באופן כללי את איכות החיים. יתרה על כך, יש דירות שבהן פרויקט חד פעמי של פוליש לרצפה ישנה הופך להשקעה משתלמת – בעיקר אם מתכננים למכור או להשכיר את הנכס.

מבחינה פרקטית, היתרון של פוליש לרצפה ישנה בא לידי ביטוי בכך שהוא מחליף את הצורך בהחלפה של הריצוף. במקום להחליף את כל הרצפה, כל שנדרש הוא ליישם עליה חומרי הברקה ייעודיים. בשלב הזה, ניתן גם לבחור בין סוגים שונים של חומרים פעילים: פוליש לרצפה ישנה עם הברקה קריסטלית, וקס או סילאר.

חוץ מזה, פוליש לרצפה ישנה מגלם בתוכו גם יתרון אסתטי. הפוליש נראה מעולה, מחזיק מעמד שנים רבות והוא יכול להתאים לכל סוגי הרצפות.

 


איך בוחרים פוליש לרצפה ישנה?

בחירה נכונה של פוליש לרצפה ישנה תלויה במידה רבה במטרות שאותן מנסים להשיג. אם המטרה העיקרית היא לבצע את הפוליש תוך הגנה על הרצפה הישנה וכדי למנוע ממנה להתפורר, צריך למשל לתת עדיפות לאפשרות של פוליש וקס או סילר. כאן היתרונות של פוליש וקס או סילר באים לידי ביטוי בכך שלא צריך להחדיר את החומרים לרצפה ולכן יש פחות סיכוי לכך שהיא תתפורר.

לשם השוואה, פוליש לרצפה ישנה שמתאימה לכך יכול להיות מבוסס על הברקה קריסטלית. עם זאת, צריך לבדוק מראש עד כמה הרצפה באמת עמידה. במקרה של דילמה או התלבטות, אפשר להתייעץ עם נציגים של חברת ניקיון ולרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. לאחר מכן, כל שנותר הוא להשוות מחירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עורך דין לתעבורה

במבוך ההומה של החיים העירוניים המודרניים, עבירות תנועה הפכו לתופעה שכיחה. בין אם מדובר בפתק מהירות, עבירה באור אדום או עבירה חמורה יותר, אנש...