יום רביעי, 4 במאי 2022

צילומים למכירה – האם אפשר להתפרנס מזה?

 אחד היתרונות של עבודה בתור צלם מקצועי הוא שניתן למכור את היצירות. כמו כל אמן אחר, גם צלם יכול להציע סוגים שונים של צילומים למכירה ולהתפרנס מהם. אז ברור שיש הבדל בין האיכות של התוצר הסופי ובין הביקוש לסוגים שונים של צילומים למכירה, אבל זה קיים בכל תחום. יתרה על כך, צלם יכול כל הזמן לשפר את ארגז הכלים שעומד לרשותו וגם את המיומנות.

במילים אחרות, צילומים למכירה הם פוטנציאל מעולה להפקת רווח מתוך עבודה בתחום הצילום. בזכות האפשרות לבצע מכירה ישירה של הצילומים אונליין וגם בגלל אפשרויות מסורתיות יותר כגון העמדת צילומים למכירה במוזיאונים וחללי תצוגה, השמיים הם הגבול. כמו כן, ניתן להשוות בין סוגים שונים של צילומים למכירה על מנת לקבוע כיצד יהיה הכי נכון לתמחר אותם.


 

כך מגדילים את הסיכוי למכור צילומים

יש כמה טיפים שניתן להקפיד עליהם על מנת להגדיל את הסיכוי להפיק ערך כספי גבוה מסוגים שונים של צילומים למכירה. ראשית, יש לוודא שמתמקדים בקונספט ברור ושניתן להיעזר בו גם על מנת לפנות לקהל יעד ספציפי. קשה למשל להציע למכירה את כל סוגי הצילומים לכל טווח הגילאים, לכן בוחרים מראש למי פונים. אחרי שמאפיינים את קהל היעד לפי התכונות של צילומים למכירה, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולבדוק איפה פוגשים אותו וכיצד פונים אליו.

טכנית, רצוי גם להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי תמחור נכון של צילומים למכירה. מצד אחד, מחיר נמוך מדי עלול לעורר חשד לגבי האיכות של הצילום והרלוונטיות שלו. מצד שני, הלקוחות כיום מודעים למחירים ההוגנים והם לא מוכנים לשלם ביוקר. לכן, יש לבחון כל מקרה לגופו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עורך דין לתעבורה

במבוך ההומה של החיים העירוניים המודרניים, עבירות תנועה הפכו לתופעה שכיחה. בין אם מדובר בפתק מהירות, עבירה באור אדום או עבירה חמורה יותר, אנש...