יום רביעי, 4 במאי 2022

איזה בעלי עסקים צריכים להפעיל מוקד של מענה אנושי?

מענה אנושי חייב להיות חלק בלתי נפרד משגרת ההתנהלות ושירות הלקוחות של כל בית עסק. אבל בעוד מובן מאליו למה בעלי עסקים גדולים מפעילים מוקד של מענה אנושי מן הסוג הזה, פחות ידוע איך עושים את זה בהיקפי פעילות מסחריים קטנים. בנוסף, קשה לצפות מאדם שהוא בעל עסק עצמאי גם לספק את הסחורה, גם לבצע את העבודה וגם לשמור על קשר עם הלקוחות. לכן הפתרון הוא להשתמש במוקד של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ.

מבחינה טכנית, כל בעלי העסקים חייבים להפעיל מוקד של מענה אנושי על מנת שללקוחות שלהם יהיה אל מי לפנות. אם הלקוחות רוצים ליצור קשר עם העסק, בין אם מדובר על ארגון גדול ובין אם מדובר על פרילאנסר, מאוד חשוב להם לדעת שיש בצד השני מישהו שמקבל את השיחה. כאן בדיוק נכנסים לתמונה היתרונות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ ולכן הוא מוכיח את עצמו.


 

מה זה בעצם מענה אנושי במודל של מיקור חוץ?

מודל של מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לשכור שירותים מסוימים מחברות אחרות. אותם שירותים הם לרוב חלק בלתי נפרד מההתנהלות השוטפת של העסק, כמו למשל ראיית חשבון, שיווק וכן הלאה. כיום, אחד השירותים המבוקשים ביותר בתחום של מיקור חוץ הוא מענה אנושי.

המשמעות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ היא שחברה אחרת מגייסת את כוח האדם ומכשירה אותו. מעבר לכך, התפקיד של אותה חברה הוא לדאוג להסמכה. כאשר הלקוחות של עסק מסוים שרשום לשירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ יוצרים איתו קשר טלפוני – עובדים של החברה האחרת עונים להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עורך דין לתעבורה

במבוך ההומה של החיים העירוניים המודרניים, עבירות תנועה הפכו לתופעה שכיחה. בין אם מדובר בפתק מהירות, עבירה באור אדום או עבירה חמורה יותר, אנש...